Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea modificarii/anularii unei comenzi este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”.

O comanda, deja, plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (adaugarea sau renuntarea la produse), acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira în termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul a intrat în posesia fizica a Produsului. Produsul pe care vrei sa il returnezi trebuie sa fie nepurtat, fara pete sau rupturi, în aceeasi stare în care l-ai primit.
Livrarea produsului se face cu etichetele intacte, fara sa fie taiate sau rupte si cu toate documentele cu care a fost livrat.

In cazul returului, rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 20 de zile de la confirmarea returului si se va face numai in contul indicat de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Costul transportului nu va fi restituit in cazul returnarii produselor.

Nu primim colete de ramburs cu plata transportului la Vanzator.

Intrucat executam produse in serie mica, existand situatii cand se va face chiar un singur produs pe o singura marime, comenzile vor fi preluate in functie de stocul disponibil.

Pentru a evita eventuale probleme legate de disponibilitatea produselor, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.