Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata, poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.

Cum procedez pentru retur?

Completeaza formularul de returnare produs ce se gaseste mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, fara pete sau urme de purtare, avand toate etichetele produsului (sa nu fie rupte sau taiate), in ambalajul original si cu toate documentele cu care a fost primit.

Formular retur

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Retur & Recomandari/sesizari, de mai jos. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Formular de Retur & Recomandari/sesizari

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de Retur, completand atat datele comenzii, cat si denumirea produsului livrat.